2013. szeptember 1., vasárnap

Egy újabb blog

...mert nekem nem elég egy blog, nekem kettő kell, hogy aztán ne nézzek feléjük csak kéthavonta. (Én szóltam, előre.)

Szóval, mostanában egyre több mindent csinálok a babázáson kívül, és néha volna kedvem ezeket a dolgokat megörökíteni. Tavaly ugyanígy évkezdés előtt terveztem blogot, mert hogy mennyire király lesz az életem egyetemistaként, és biztos mindenki kíváncsi lenne rá. Hát, ezt már sosem tudjuk meg, de még mindig egyetemista vagyok, és valószínűleg ezzel kapcsolatban is lesznek bejegyzések.

A babás blogot nem akartam átalakítani mindenessé, mert azok közül, akik ott követnek, gyanítom nem mindenkit érdekel az, hogy kötöttem magamnak zoknit / már le tudok futni 5 km-t egyhuzamban (egyiket sem csináltam még).

A címe amúgy gyanúsan arra utal, mintha sokat futnék. Mostanában futok kocogok is, és eredendően futós blogot akartam, de nem lehet hat blogom, az azért már mégiscsak túlzás, úgyhogy maradt a babás meg ez, zanzásítva. Címnek amúgy meg Golden Eyest akartam, ez évek óta a blogjaimnak a címe, de sajnos foglalt a cím, nézzétek meg, remek, értékes blog van már ott.

A végső döntő pillanat pedig az volt, hogy találtam molyon egy olyan wigdetet, amit ki lehet rakni a blogom oldalába, hogy éppen mit olvasok, na és a babás blogom oldalába mégse rakhatom ki, úgyhogy kellett egy blog, ahová kirakom.

Meg amúgy is van ravon is hasonló widget és a kettő együtt milyen jól néz már ki.

Nézzetek jobbra.

Nem működik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése