2013. szeptember 20., péntek

Akartam írni Neptun-szidós posztot,

aztán rájöttem, hogy igazából nincs is rá okom. Jó, tényleg az elején volt valami gebasz a rangsorpontszámokkal, és de aztán küldtek egy üzenetet, hogy hogyan kell megcsinálni, hogy jó legyen, és igen, aztán kitolták a határidőket, (ez engem szomorúan érintett, ugyanis előző félévben a kitolt határidő alatt csúsztam le két gyakomról) de valahogy sikerült olyan jó pontszámokat összekaparnom, hogy úgy variálgattam az órarendemet, ahogy nekem tetszik.

Ha valakit szidni akarok most, azok a csoporttársaim. Ugyanis az egyik kötelezően válaszhatóból négy gyak indult, mert jóval többen vették fel, mint az várható volt. Aztán az első héten ez a jóval többség le is adta a tárgyat. Ezért most megszűnt a gyakom, és a tökéletesen összerakott, lyukmentes órarendem teljesen szétesett, és kedden négytől hatig megint benn fog enni a fene az egyetemen. (Úgy tűnik, ez már csak ilyen megszokott dolog, ugyanis az előző két félévben is benn voltam egész nap kedden.)

Grr.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése