2016. június 15., szerda

WIPszerda #2

Újra itt a WIPszerda!

A múltkori két projektet befejeztem, de sajnos újabb képet nem tudok mutatni, mert
a) a kendőt nem tudom még kiblokkolni
b) a pulcsit meg nem hordtam még (jó, ez rossz kifogás, mert készültek róla képek, csak nem túl jók...)

Úgyhogy nézzük inkább az újdonságot:

Simon Anna Dorottya (@mithrillion) által közzétett fénykép,

Ígéretemhez híven elkezdtem (mi mást is csináltam volna?) még múlt héten az Out of Darkness kendőt, amivel szépen haladgatok, és még nem is rontottam el benne semmit. Habár a kezdés kicsit nehézkes volt, először vastagabb tűvel fogtam neki, próbáltam provisional cast ont használni ahhoz a két szemhez, amivel el kell kezdeni, aztán miután kötöttem úgy tíz sort, teljesen összegubancolódott az a mini-gombolyag, amit a végének keresése közben túrtam ki a gombolyag közepéből. Szóval a kicsomózáshoz vissza kellett bontanom a kezdeményt. De azóta rendületlenül kötök.

Mivel az eredeti mintát 400 m fonalra írták, nekem meg 700 van, ezért egy adaggal tovább kötöttem a simakötéses részt, de azért beleraktam egy lifeline-t, hátha úgy döntök, hogy belefér még egy adag, akkor könnyű legyen visszabontani. Szeretném minél jobban kihasználni ezt a 700 métert. Szerencsére a minta jól alakítható, megmondja, hogy hol lehet többet ismétleni, úgyhogy ezen nem kell gondolkozom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése