2020. december 1., kedd

Pozitív?

Itt lesznek sokáig, és én is itt leszek sokáig, és talán ez pont így van jól. írta Mithril, és nem lett igaza.

Idén január elején költöztem vissza kis hazánkba, és életem egyik legkeményebb éve volt, nem csak a COVID miatt. 

Pozitívum, hogy rengeteget kötöttem, egy év alatt kb. annyit, mint korábban 3-4 alatt. Pozitívum, hogy lett pár új barátom, illetve hogy a régiekről kiderült, hogy még annál is segítőkészebbek, mint ahogy eddig gondoltam róluk. Pozitívum, hogy sokat tanultam saját magamról (micsoda klisé.) Pozitívum, hogy a bátyámmal újra közel állunk egymáshoz. Már elfelejtettem, milyen jófej.  Pozitívum, hogy elkezdtem dolgozni, és életem első teljes munkaidős állása egy szuper munkahelyen van egy luxusirodaházban (igaz, azt az irodaházat rég nem láttam). Pozitívum, hogy sokat edzettem és futottam, és új hobbim is lett (otthonautomatizálás).

Negatívum, hogy nehezen küzdök meg a magánnyal, de ma már sokkal jobban megy, mint januárban.

Pozitívum, hogy ma már nincsenek olyan napjaim, amikor egész nap csak r/me_irl-t görgetek, és gyűlölöm magam, mint tavaly ilyenkor.

Negatívum, hogy még mindig szánalmasan konfliktuskerülő vagyok, és ezt azok is kihasználják, akikben megbíztam.

De összességében azt hiszem, pozitív.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése