2016. április 23., szombat

Reboot

Mostanában rengeteg blogot olvasok, mindenféle témában, és rá kellett, hogy jöjjek, hogy hiányzik a blogírás. Az utolsó löketet Sára adta meg, aki egy tizenhat éves lány, és a blogját olvasva akarva-akaratlanul is végig a saját régi személyes blogomra gondoltam, amit akkor írtam, amikor én voltam 14-16 éves.

Szóval igyekszem majd rendszeresen írni ide a jövőben. Sokféle hobbim van, kötés, varrás, futás, edzés, filofaxozás, illetve szeretnék megtanulni rendesen sminkelni, meg fejlődni a főzésben, plusz ha nyáron hazaköltözöm*, akkor szeretnék minél több tárolási praktikát bevetni a lakásunkon, hogy elférjenek a cuccaink.

Azt még nem tudom, hogy egybevonjam-e ezt a blogot a BJD-s blogommal (amit szintén elhanyagoltam már egy jó ideje). Mivel a BJD-kkel mostanában eléggé keveset foglalkozom, ezért szerintem el fognak itt férni.

*Jelenleg ugyanis Trentóban élek egy kollégiumban.

1 megjegyzés: